Nu kommer det...

Dagens första inlägg, om man bortser från bildden på en glad Stina som äntligen fick rida.. :)

Vi har iaf varit en heldag på Paltorpshage med Sofie och Alexander, gubbarna fick hållas i garaget till deras glädje.
Vart en rolig dag, var 10års jubileum så det var lite mer grejor än det brukar. Ungarna var nöjda, solen sken till och från, vi fyndade lite och fikade gott ♥

Sen hem och slänga i oss en lasange innan de skule med färjan och jag svida om för att åka på ouse of lola party i stan hos Victorias fina syster.
Vart en kjol beställd och så fick jag köpa en fin tröja av värdinnan som hon ångrade lite att hon köpte i våras. Så vi vart nöjda båda två!!!

Ohh vad jag längtar efter både det paketet och Me&i paketet som borde komma i veckan. Galet snygg man kommer bli i höst!!

Men nu får jag nog stänga igen plånkan lite, snart utomlandsresa och sen ARBETSLÖS juh.. :(

Men det löser sig, det gör det alltid!!

Nu ska jag hoppa upp i soffan och hoppas mannen orkar se på film idag då!

Kram på er alla FINA! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0