Nu fick bror och hans sambo...

Eld i baken tror jag, och vips så hade de kommenterat 5 av mina recept. Och de var nöjda med alla de testat! :)

Kom på nu att jag glömt att lägga ut Övernattenfrallorna juh, får ringa till mannen så han läser upp det åt mig.

Igår kväll lyxade jag och mor till det med Brie,Hjortronsylt och vindruvor.
Gott som sjutton!! Men det vart the till, hade nog varit pricken över i med ett glas vin istället. ;) Men det tar vi nästa gång!!

Målat bordet en gång till nu på morgonen, men det kommer behövas en gång till. Men det kommer bli såååå bra.
Ska bara lura med mig nån till ÖB och kika efter prickig duk,men nu har jag fått reda på att det finns på IKEA oxå. Men dit kommer jag ju aldrig, och det ska ju hellst bli klart IDAG!

Nu blir det fika, men jag tittar på.
Nu ska semesterkilona väck!!!

Kram och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mm o du har även glömt pirogerna:))

2011-08-09 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0