När man inte hade barn....

Då måste man ju hunnit HUR MKT SOM HELLST!
Kom på en annan sak som är LYX, att vara uppe hos min mor&far och morbröder för jäklar vad jag hinner grejor när det är flera som underhåller barna. :)

Nu är ramarna klara och innehållet i dom på plats.
Tänkte ju nån typ av bilder först, men så kom jag ju på att de finaste man kan ha är ju våra älskade barn.
Det är ju deras mysställe, så såklart vart tavlorna såhär!





En av ramarna är tom, men där får ni vänta lite och se vad det ska bli för nått i.
Ska ta upp nått av de andra som kommer finnas i stugan har jag tänkt.

Fint va??

Kommentarer
Postat av: Sandra

SUPERFINA!!



Vet inte varför jag inte tänkte att du skulle ha dina finaste i ramarna..

Det var nog eftersom du är så grym på att pyssla så tänkte jag att det säkert skulle upp tyg eller något mönster som för övrigt kommer finnas i Smultronstället.. Hänger du med? Men kanske i den sista ramen då.. hihi...



Kram :)

2011-08-15 @ 08:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0