Hoho.. :)

Nu ska ni få ett inlägg,lite bilder som jag inte han lägga ut hemma!! :)
Är ju uppe hos mor och far med barna.
Idag var vi till en loppis, Johan och jag så fick vi med Gustav. Hittade ett perfekt bord till lekstugan, el Smultronstället som Stina bestämt att det ska heta.
Så det har jag hunnit slipa,kortat bena och målat en vända redan. ÄLSKAR ju pyssel och att göra om saker så det blir Emmastuk istället.

Appropå pyssel så såg ni väll tygrems mobilen jag gjort idag.


Såg sånna i en tidning för ett tag sen och vart helt kääär..
Måste jag göra så jag har kikat efter tyg, men inte köpt någe. Ska ju gå i svart,vitt och grönt i lekstugan så det måste den ju innehålla.
Fördelen med att vara hemma hos mamma så finns det mesta, fick leta igenom hennes trasslattar och hittade dessa tyger jag fastnade för.
Sen en gammal lampskärm som jag klädde av och vips så var det klart.

Nehe, nu ska jag kika på saade med min dotter, Och ringa och säga godnatt till Gustav som sussar med Johan i fäbon inatt. För de skulle dit och fiska!
Imorn kommer Matilde igen, hon har varit här hela dagen idag med medansMagnus lämnar över jobb för att vara pappaledig ett halvår.

Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0