GooooodMorgon kära läsare!

Hahaha, ja det hoppas jag ni har! :)
Solen skiner och jag har precis satt in en plåt med hallon/vinbärsmuffins i ugnen, så det blir det att smaska på vid sjön idag.
Har vi tur så får vi fin besök från andra sidan färjan, och då har ju de med tur som får nybakade muffins. ♥

Så bäst att jag kastar ihop våra grejor medan baran tittar på Sommarlov, ska en snabbis förbi affären och köpa lite frallor och annat gott.
Kommer nog ligga där dagen lång idag med, bäst att passa på..

Är visst med i NT idag, kikade på nätet men där fanns det inte med så jag får gott vänta till mannen kommer hem med ett exemplar, sen får vi se om jag drar täcket över huvudet eller inte.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du behöver inte alls dra täcket över huvudet.. du var lika fin som alltid trots att luggen inte var plattad eller vad du sa.. ;) KRAM KRAM

2011-08-02 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0