Fredag, bästa dagen!

Fast jag gillar torsdagar med, för då är ju fredagen sååå nära men ändå kvar lixom. ;)

Idag tar vi en segdag, låg och myste med lillen och alla bilar och hans älskade memory ända till 09. Sen frulle framför Sommarlov med alla utom pappsen ♥

Idag blir det plock inne,klippa gräs,tvättning,ringa kommunen om att flytta fram inskolningen en vecka.. Och lite annat, även fast det är fin fint väder idag med.
Men vi måste få lite grejor klara innan söndag för då drar jag och ungarna till Karlsbyn i en vecka, måste passa på nu innan skolan drar igång.

Så ALLA TJEJOR där hemma, har nån tid för en date eller två??????? :)))

Håller på och budar på tradera, drog precis hem ett par NYA ljusrosa yogapants i velour till stumpan för ynka 47kr +porto på 24kr.
Hoppas på ett par Nova Star jenas snart till Ville och ett trepack med tröjor till Stina med. Även de nya från Provkollektion.. :)
Jag ÄLSKAR Tradera, gör inte alla det?

Nehe, få lite gjort då och sätta ungarna i arbete! Bäst att de sköter sig nu, så de får vara med om överaskningen. Som jag längtar till att få berätta.. ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det underbart med fredag! :)

Joo jag älskar också Tradera.. hihi..

Spännande med överraskning.. vad kan du hittat på nu? hhmmm...



Pöss & KRAM

2011-08-05 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0