Film och pizzatajm!

Pizzan är avklarad och nu filmen snart..
Den verkar riiiiiktigt spännande!!
Dansk thriller, men jag minns inte vad den heter nu.

Var en vända till Lager157 med mina äldsta och Johan och Mattis, Fika,köpte lite t-shirts och linnen til mannen och var sin huvtröja till barna.

Inne på FavvoCalimero vart det en låda att ha serietidningarna i i Lekstugan, svart i plåt. Och några röda dalahästar man kan ha ljus i, som dock ska sprayas svarta. Sen ska de oxå flytta in där.
Mycket shoppa och fixat dit nu.

Kom på en sak jag såg för många år sen som jag inte hunnit prova, måste göra det imorn.

Imorn är det traktorrace och kobingo som står på programmet, ska bli riktigt skoj!! Hoppas på lite fint väder bara :)

Nu e nog Mattis färdig i duschen så vi kan slå på filmen.

Kram &Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0