Bordet

Nu kan även bordet strykas från min göralista!

Kommer ni ihåg hur det såg ut när jag köpte det?

Ett slitet tråkigt bord för ynka 65pix!

Sen vart det vitt...


Och nu är det klart!

Var lite svårt i hörnen att få det jämnt eftersom det var rundat, men det ska ju vara i en lekstuga.. ;)

Jag är nöjd och barnen är NÖJDA!!!

Och nu ser ni de färdigmålade bänkarna i bakrunden, sydde klart dynorna igår och ska snart slänga ihop kuddarna oxå.

Dörren är målad på insidan, men jag fick lov att flytta in den på tork, är för fuktigt ute nu för att torka.

Men snart så, snart kan de vara där och mysa ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag förstår att ni är NÖJDA för det är grymt fint! Du är ju bara så sjukt bra på att pyssla. Tack för att du delar med dig.. :) Pöss & Kram

2011-08-17 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0