Vilket väder!!

Helt underbart, och snälla låt det fortsätta ända in i september!!! :))

Varit ute i stort sett hela dagen,fikat och lunchat och middag i det gröna. Grillat, barnen bestämde kycklingspett så det fick det bli. Och klyftpotatis och marinerade champinjoner och paprika, kall bea sås och goood sallad.
Mums!! :)

Jennie och Mackan var och fikade på fm, så jag slängde ihop en paj och sen kom barnens farmor och farfar på efm så då gick resterna av den åt.
Imorn är det slut på allt gott gott för mig igen, la på mig 2kg i Falun. Man gör ju inget annat än äter där uppe och ändå var jag ju duktig på att promenixa!
Sååå nu är det ordning igen!
Vatten och frukt, och lite annat därimellan såklart..

Studsmattan är upp och det har hoppats i stort sett hela dagen, Ville studsade typ snett el nått så han haltade på efm. HOPPAS det gett sig till imorgon.
Lääskigt det där, usch och fy!!

Nehe, hoppa i sängen och ladda inför att våga gapa hos tandis imorn då. Och framförallt håller jag tummar och tår för att min lillkille tänker vara en snäll och väluppfostrad liten kille som snällt sitter på en stol och kikar på när pratiga farbrorn rotar i mammas mun. ;)
Mohahah, hoppas kan man juh!

Gör han det lovar jag han en grön fin kepa!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0