Tisdagen avklarad!

Så nu har ni fått lite bilder, lite text kanske skulle sammanfatta dagarna oxå.
Vi har typ varit ute och njutit hela dagarna, jag och bröderna har tagit långa promenixer.Igår vart det 7km och idag var det runt Borgarsveden så då hamnade det runt 6km. Jag har träningsvärk i ben,lår och rumpa av att gå i mina skor. HÄÄÄRLIGT!!!

Var en vända till Svärdsjö igår med Magnus och shoppade vårskor till fröken Matilde,
så fiiina så..
Och hon var så stolt över sina Pax.


Sen idag var jag med Johan&Mattis till Sågmyra och hjälpte dem att shoppa jeans. Vart lite påskpresenter till mina raringar med. Och lite smått och gott.
Fanns mkt fint, var sugen på några nya toppar till mig själv med men det vart inga. Tror jg ska ta ne vända på stan på torsdag, måste en vända till Bolaget med.

Nehe,äta upp min kvällsmat som vart kiwi och kneks idag och sen  ska jag hoppa i säng och läsa lite tror jag. Ändå inget på tvn juh!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0