Testpanelen testar.....

Några av de nya glassarna för i år!
Tanken var att vi skulle testa 4 olika sorter, en var. MEN så fanns inte StarWars glassen vi tänkt köpa till Gustav så då tyckte Stina att det var bäst att hon och Gustav tog lika så ingen vart avis.. Haha

Så det vart iaf!

Milktime squeeze till Ville.
 

Päron Daim till Gustav och Stina.


Magnum Caramel&nuts



Resultatet???
:)
Jooo Päron Daimen var goood,men den vanliga är goodare!
Ville fick smaka av sin allt för snälla syster när mamma tittade bort och han kunde nog gjort vad som hellst för att få byta!

Min, Magnum Caramel&nuts var såååå liten.
Men god, gillar när det är caramell och choklad. Smakade precis som en som Glassbilen har el har haft.
Sööt, så efter halva var jag glad att den var så liten.
Gillar fortfarande Snickersglassen mera. Godare med lite större nötbitar i, i den här var det mer som smulor i chokladen.
Säkert god till en kopp kaffe, om man nu drack det.

Villes, Milktime Squeezy då. Han slickade och slickade, lite svårt att hålla den upptryckt.
 Vanlig vanilj och choklad och typ den enda av årets glassar som jag vela ge min son. Han gillar inte isglass och alla andra var det massa choklad el annat på.
Vart är favvon, Vanilj Pucken el vad den hette????
Men han gillade den, och de andra som smakade den med.

Men han gillade Daimen mer... Haha

Så, nu får vi ta och testa resten av NYHETERNA nån dag!

Har ni testat nån????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0