Phu...

Inte mycket bloggande idag inte..
Men iaf, så har Ville fortfarande feber.. :(
Jag har bakat frallor,kneks och kolakakor och kokat massor med tomtegröt som det vart till middag.
Skickat en liten blomma till Sandra på praktiken, som en liiten uppmuntran för hon nästan fick ett jobb, som de sedan strulade till och allt blev fel.
Men som jag sa, allt har en mening!!!
Och hon blev så glad för blomman.. :)

Sen har vi bytt sängkläder och dansat, Ville älskar när man bär han och snurrar..

Sen vart det träning med grannen min, la på lite extra på bena idag för jag har inte kännt av nån träningsvärk. Och det vill man juh, så man vet man skött sig. ;)

Usch, vilket tråkigt inlägg!

Nya tag imorn.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0