Njuta,njuta!

Dagen  började bra med att jag vaknade till 7,20 alltså försovit oss i över en halvtimma. Andra kvällen i rad som jag somnat mitt i tvn och glömt att ställa klockan. Och sen har min väckarklocka Ville tagit ett break och börjat sova längre. Men det klagar jag absolut inte över!!!
Men vi e snabba och var till och med en kvart tidigare på dagis :)

Sen vart det en timmes promenix med Vickan och barna i vagnarna, så skönt. Sen fick de studsa och springa av sig på studsmattan när vi kom hem och vi tog en kopp te i solen. Och ungarna fick glaaaaasssss, och det gick hem!

Ville somnade utan lunch, som inte alls han vill ha på menyn längre. Blir lite mer till mellis istället. Jag har rensat igenom och sorterat tvätten. Hittade massor med sommarkläder i 86/92 i lådorna, mest tröjor. Men säg inte det till mannen för då lär jag ju få köpstopp! ;)

Sorterat alla grovsopor,glas papper och sånt och njutit av solen såklart! Nu är det snart hämtning av de stora och sen hem och vara ute. Äntligen får man hänga ut tvätten på tork. Då är det vår/sommar på riktigt och det lukat ju så gott!

Har träningsvärk i armarna idag, var på gymmet igår.
Och det var riktigt skönt!!!

Nehe, nu ska jag fota lite saker som jag inhandlat och kärat ner mig i..
Den som lever får se... :)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0