Lät lite dumt...

I förra inlägget.
Och självklart förstår jag att vissa har så ont av både det ena och det andra el att de hållt på så länge att de inte orkar upp och gå.. Men det jag reagerat över är att det typ inte är nån, el jo en utländsk i hela serien som har varit uppe och vankat.
Och att de aldrig sagt åt dem, utan istället drar på högre dos el lite nålar mm..
Och jag tycker det är lite konstigt, om jag går efter vad de sagt till mig..  Känns lite som att när de fått en säng, ska de ligga där.

Sen är ju alltid varje förlossning olika, så det finns kanske inget rätt och fel..  Utan man ska göra det som känns bäst för en själv just då.


Haha, men ut kommer ungarna och det är ju huvudsaken! :))


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag håller med dig =)



upp o gå sen ut me bäsen :D

2011-04-13 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0