Krångel,krångel.. :(

Hatar krångel, tänkte lägga in lite påskpyssel bilder
men nu tar Johans data inte mitt kort IGEN!

Så nu skiter jag i det..

Var ner till kusinerna och grattade Anders, barnen busade mest ute och hade skoj, Supergott plockkäk, Stina smaskade i sig hela 4st kycklingspett och lite annat smått och gott.
Ville valde oliver sååklart!!
Lite vin till det och sen fick vi tårta.. :)

Tur vi ska hem imorn, visst att jag har promenixat långa promenader men man har käkat desto mer onyttigt oxå. Nu blir det ordning på det när vi kommer hem imorn.
Kom precis på att jag ska te tandis på tisdag,hade lixom förträngt det.. :( usch och fy, och Villekillen ska få äran att hänga med. Haha hur nu det ska gå?!

Nehe, glo lite på tv fast det inte är nått att se eller hoppa i säng och läsa??

Natti natti iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0