Inlägget som försvann...

Såg nu att inlägget, ett låååångt som jag skrev igår kväll är putsväck.. :(

Men i korta drag så skröt jag över lilleman som skötte sig ypperligt när jag var hos tandis, läste bok och tittade intressant på vad den konstiga och pratiga mannen gjorde med hans mor.
Tandläkaren frågade om han brukar bortsa tänderna och om han gjorde det 2ggr per dag, men min kära son svarade stolt 9!! Hehe
Nu svarar ju iofs han 9 på allt.. ;)

Och när vi skulle gå så fick han en tandborste för han uppfört sig så bra, (och att det måste ju gå åt ett gäng när han borstar sååå ofta)

Sen var vi en snabbis på stan, och jaa han fick en fina grön kepa från Polarn. Och fina byxor fick både han och hans bror.

Idag har vi dejtat grannflickan och hennes mor på Maxi, och jag har ÄNTLIGEN shoppat en ny bh. Men hittad en till som ska inhandlas bara den kommer in i min strl. :)
En superfin bh, som man kan ha både med och utan axelband, man kan faktist flytta banden runt hela bhn. Typ ha ena bandet mitt fram och låta det gå runt och sätta det nätsan under armhålan. Fattar ni?
Det är alltså inte en ögla utan öglor hela vägen både framtill och baktill..
Kostade ju 399kr men man kan ju typ ha den till alla olika linnen,klänningar mm

Vart nya dynor till ute möblerna med, från IcaMaxi och de var i svart,beigh och grått med prickar på.. Hehe, ska fota!

Nehe, nu skriker de efter mellis mina ♥!!

Idag kom en till liten bebis i Hartzell släktet, en liten Nova. Richards kusin Marcus och hans Emma, (alltså den andra Emma Hartzell). Så himla roligt och nu måste vi nog ta den där tacosen snart som vi snackat om sen vårt bröllop. Men sommaren är lång.. (Eller inte)

Vi höres! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0