Gustav 8år!

Väckning med sång och paket 05.20!


Trötta men hjälpsamma syskon.

Kudde,afficher,blingotröja,benskydd, supermario Sports till wii,Uno extrem,massa twix och kanske nått mer som jag inte minns isåfall var det i paketen..
Nööööjd kille! :)

Våra fina ungar!

Lite smaskigt fika.

Ni såg nyttika Kneks och vindruvorna va??? ;)

Och så tårtan, och jag kan lova han vart nööööjd!! :))

Och den är aningen sne,bokstäverna är inte jämna men vafan jag har ju gjort den själv iaf!! :)) Och det var den första, men jäklar vad skoj!!
Tänkte ju göra två sånna men nu har jag gjort klart en helt annan variant.. Men den får ni se i
helgen..

Ungarna somande snällt, inte så konstigt när de varit vaken sen tidig morgon kanske..
och nu har jag BARA packningen kvar och en tvätt att hänga..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så himla duktig Emma!

Jätte fin tårta :-) Grattis igen till Gustav.



Sv: kavajen köpte jag på HM :-)

2011-04-16 @ 03:23:35
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com
Postat av: Sandra

OJ OJ vilken fin tårta Emma! Förstår att du hade en nöjd Gustav! :)

2011-04-16 @ 08:59:58
Postat av: Anonym

jäkligt fin tårta

2011-04-16 @ 17:30:44
Postat av: Anonym

Oj vilken tårta, det var duktigt gjort av dig!

2011-04-17 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0