Godmorgon!

Igår var datan inte ens igång hemma hos oss!
Vi hade fullt upp med att njuta av solen,värmen och arbete utomhus. Så nu är staketet fixat efter att vi tog bort en del när vi byggde lilla huset och efter grannens påkörningar ;)

Sandlådan är klar och det är sand i, men det ska i liite till. Alla påsar med papper,konservburkar,glas mm är bortkörda. Leksakerna är slängda de som inte var nått att ha och bilarna är städade,tvättade och sommardäcken är på.

Vart ki pricken över i, när Richards farmor bjöd på käk för att han hjälpte henne byta däck. Och vad ungarna åt, potatis och kyckling i ugn. Det gick hem det!!!

Sen fick de plocka massa blommor i hennes trädgård, för där är det blommor överallt nu på våren. Så det var två fina och stora buketter som fick hänga med hem.

Nu är frullen klar och bortplockad, lite städning inne som måste ske. Det blir ju lite lidande när man prioriterar att vara ute. Men idag är det lite mulet så idag blir det innejobb på fm och sen ut och bygga gungställningen när Gustav kommer hem. För det glömde vi bort igår och sen när vi kom hem skulle jag dra och träna.
Sen hade jag en tanke om att vi skulle fixa det när barnen sussade men jag var helt slut när jag kom hem. Så det vart dusch och tv.. :)

Helt slut ja, hon kör riktigt hårt med konditionen och styrkan på passen. Svetten rinner och man tänker hela tiden "näe nu orkar jag inte mer" så skriker hon KOM IGEN NU!! Och så orkar man liite till iaf.. Så jäkla skönt att gå därifrån och bena darrar!!

Måste nog kämpa lite mer med de sista 2-3kg nu, för de är de som sitetr på låren/rumpan och det är väll svårast att få bort.
Men nu har det torkat upp bra på vägarna i skogen där vi brukar gå, så på med mina nya skor och gå,gå och gå.. De ska ju göra under för rumpa och lår!!

Nehe, nu ska jag kasta in sista vantarna och mössorna i tvättmaskinen. För nu får de inte behövas mer!! Mer än det som ska med upp till Falun, måste ringa och checka om de har nån snö kvar. Hoppas INTE!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst var det underbart med en utehelg? Vi hade det likadant och datorn var inte igång här heller igår.. :) Kramelikram vännen

2011-04-11 @ 09:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0