Freeedag, hela dagen!

Och solen den skiner glatt!
Underbart.. :)

Nix,Pernilla den kommer inte att närvara vid ert bröllop. Dit har jag en klänning redan som jag köpte innan jag ens vart bjuden.. ;) Hehe 
Hm, om jag nu kommer kunna ha den, kom jag precis på. Men det är väll bara att sy om den om inte annat..

Ingen feber idag heller på morgonen,men det hade han ju inte igår heller. Vet inte vad han drabbas av för efm/kväll och natt feber VARJE gång.
Hm, måste iaf åka och handla en snabbis idag. Och han är ju pigg, som det är nu. Så han får allt vara med. Sitta i vagnen tar han ingen skada av.

Haft fredagsfrulle med de små, men det vart ingen lyxfrulle direkt.
Kylskåpet ekar, men hårdbrödmacka med keso och massa grönsaker på är GOTT!!

Ikväll ska jag ju bort med grannen och några till, för 4biljetter hade hon fått.
Inte illa, och skoj ska det bli!

I helgen hoppas jag på mys, sol och att vara ute mkt. Plocka fram utemöblerna, städa av altanen och hoppas vi kan fixa sandlådan. Då skulle vi ha en LYCKLIG lillkille!
Såg ju en sån trädgårdssoffa jag vill ha, som jag och grannen ska sitta i och dricka te när de små leker i sandlådan.. :))
Så den ska jag kika på imorn tänkte jag, håll tummarna för att den inte är sjuuuukt dyr.
Man vet aldrig med grejor på loppisar juh, ibland är det sjukt billigt och nästa gång hutlöst DYRT!!
Men det är det som är charmen lite oxå, men nu hoppas jag på det första alternativet!

Vad ska ni göra i helgen då???

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0