Dagen som sprang iväg...

Men mycket vart oxå uträttat.. :)
Nu är allt shoppat till Gustavs kalas, och sen paketen med.
Och även till min lillebror.. Nya gungar är inhandlade, men de han inte bli uppsatta idag så det får vi ta imorn.
Fick finbesök på efm, Sandra kom förbi en vända när hon ändå skulle och sälja kläder på den här sidan av vattnet. Underbart skoj, så lite fika och skvaller hans med!!!

Sen är mannen min i Melby idag, så det vart till barnens glädje Blodpudding till middag. Sen har lillemas nattats och snart de stora. Bara de sett klart på barntvn..
Sen ska jag vika lite tvätt och hänga lite tvätt, funderar på att deklarera,fixa en grattis annons och glo på tv.
Men vi får se...

Lite vårfint han det bli idag med..



Mitt fina hus som gått från rött till mattsilver, penseèr i massor med härliga färger,myror,små pickande hönor,lyktor och vi har till och med slagit till på lite fina fjädrar i riset!
♥♥♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0