Torsdag och hemmadag!

Vad händer då, jo lilleman käkar precis nu upp sin andra macka efter en tallrik gröt oxå.. Sen ska vi eller jag iaf baka lite till imorn, nått enkelt blir det för jag har faktist inte lust. Men men,  så är det. Ska nog passa på och slå in mannens lilla paket med innan han hinner se det. :)

Var ju på föräldramöte igår och Gustavs nya fröken Madde, verkar suuper! :) Och verkar passa Gustav perfekt, då han är duktig på att säga till om det är för lätt, säkert om det blir för svårt oxå. Och hon verkar noga med att de ska få jobba induviduellt. Det gillar jag!!!

Så, tebax. Hade en liiten kille som vart bajsnödig så det vart en vända på pottan mitt i bloggandet! Men nu ska jag iaf duka av och sen baka.

Kram på er och njuut av ännu en härlig höstdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0