Stolt,stolt,stolt!!!!

Det är jag idag, för Gustav vågade ÄNTLIGEN simma hela 25m bassängen helt själv!!!! :))) Så duktig, jag sa ju att det skulle gå bara han vågade. Och som vanligt har jag rätt, precis som när han skulle lära sig cykla!
Tränaren hade tagit med han dit efter lektionenn och sagt att han visste att han skulle klara det och vips.. :) Så nu ska han få flytta upp en grupp, men de skulel få vara i grupperna efter varanadra. fast vi har en plan jag och Gustav, vi lär Stina ordentligt i Turkiet så kan hon med byta sen!

Sen var jag ju på föräldramöte, och min son satt visst själv längst fram Han hade bett om det, så att han skulle få jobba i lugn och ro.. :) Och så har han sagt till om att han vill ha läxor med sig på semestern, hellst engelska. Bara att njuta så länge det varar, snart kommer han väll bli skoltrött han med! ;)

Så nu är taxfree grejorna bokade, och köpt en liten grej te mannen som fyller på lördag. Loppiskläderna till på lördag är klara, 4st kassar vart det! Så nu är det väll bara att börja packa snart.. Ohh vad det ska bli skönt!!!!

Nu ska jag kika vidare på efterlyst!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0