Soolig fredag!

Och en trött,snorig och tycksyndommig man.. SUCK!! Ni fattar va?? ;)

Idag har jag planerat att baka frallor,bullar och äppelkaka.. Undra hur mkt av det som hinns med för ja måste dammsuga och nu har ja ju inte bara 3 barn att ta hand om utan vips så vart det4!!!
Mohaha.. Sen måste jag hitta lite nya recept att dela med mig av oxå, för Victoria påpeka att hon testat alla nu! ;)
Men det är ju bra o alla varit lite sjuka nu så kanske vi är friska till vi ska åka. Peppar,peppar!!

Men först gaddarna på Gustav och sen ut till skolbussen! Appropå gaddar så håller Stina på att tappa den tredje och den är sååå lös att den snart står rakt ut! Och appropå Gustav så har ja ju glömt att skriva att han simmade själv i onsdags! :))))) Andreas, tränaren vart helt till sig och bara skrek GUSTAV, JAAAA!!
Du simmar, du simmar. Hääärligt, kämpa! Han blev nog lite småchockad för han vägra ju typ att simma med bara de på ryggen förra veckan och skulle absolut ha simdynan i händerna oxå.
Och så tränade han och jag lite efter förra lektionen och före den här och VIPS så vågade han..ÄNTLIGEN!!!! Och ni skulle ha sett vad stolt han vart.. :) Att han äntligen vågade, han som alltid varit så rädd för att komma under.

Tänderna var det...

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0