Soffmys med ljus!

Det är ju för härligt!! :) Jennie och Mackan kom förbi en vända och var i garaget, sen kom Jennie in och fikade med mig medans de andra fick det utlevererat dit. Testade en ny kaka, från samma blogg jag tyckte ni skulle skänka lite slantar på. Och det tycker jag fortfaande att ni kan göra! :)

Stinastumpan hoppade i säng för Ville idag, hade då 40.2 i feber och var sååå trött, men nu med alvedon i kroppen hålls det på 38grader så hoppas det ger sig!!

Micke var med mannen hem idag, så det vart min favvoköttfärssås och spagetti!!! Väldigt god och lite annorlunda, receptet kommer från Fröken Glaad och vi gjorde den ofta på elevhemmet. Alltså där vi bodde i Norrköping när vi pluggade till florister. Det var en HÄRLIG tid det och det var då jag träffade min kärlek. :)

Äntligen har IDOL dragit igång, jag gillar det och det står jag för! Var tre riktigt bra idag, en ung kille som fyllt 16år, och en tjej med sin egen låt, tror hon var från Falun och så killen de gjorde narr av förra året! Riktigt bra framträdanden.. Men ingen riktig EmmaIdolkille, ni fattar typ Ola,Danny,Måns;Eric.. :)) Måste ju ha nått  snyggt att titta på och inte bara lyssna på juh!

Nehe, undra om man ska mumsa i sig en bit till av den goda kakan kanske!

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0