Nyduschad och småtrött!

Mm det stämmer, e ju inget på tvn så jag gick och duschade. El joooo massa valskit men jag HATAR det, inte ett dugg intresserad alls faktist. Och jag tror inte det spelar nån som hellst roll att jag skiter i det. Överlåter det åt dom som fattar och orkar engagera sig..  MEN jag hörde nått om att några vela satsa på småskolorna och att höja vårdbidraget till 6tusen. :))

Var iväg och handlade lite käk och bakgrejor till i helgen, ni vet Me&i partyt.. Får se vad det blir för nått gott och onyttigt den här gången, ett recept som ligger på bloggen och ett jag inte lagt ut än. Köpte den superfina bodyn jag visade,lite ljung på jobbet (el Lundby på Maxi) De har halva priset i hela butiken och det fanns mkt fint att handla! Så gör ett besök ni.. Vart några små hjärtan med, har några sen förrut men jag vet inte än vad de ska vara till. Får fundera lite!!

Ville har börjat snatta föresten, han är ju så van med att de bjuder på banan och vindruvor att provsmaka, så efter bananen (den som alla barn får) så vela han ner ur vagnen, okey tänkte jag. Och hörde sedan bakom min rygg att en man sa nått i stil med och här står du och smaskar.. Och det var visst min son som stog med en fullproppad mun med vindruvor. Och då menar jag verkligen fullproppad, det bara rann saliv. Men som mannen sa, så får de ju skylla sig själva när de brukar ha provsmak. ;))
Det var en mkt arg son som jag klämde fast under armen och tog med till mjölkvarorna kan jag lova. Och om ni var i butiken kan jag lova att då missade ni INTE hans skrik!

Men men han fick iaf följa med hem. Hämtade barnen och drog till ett par som bor lite längre mot Kvarsebo, de har barn som är polare med min och sålde jultidningar för 495kr.. Så nu fattas det typ bara 750kr till ett Wii.... Tjoho, el Whiiiiii som Nora säger!!

Sen vart det ugnspannkaka och läggdags. Och nu sitter jag här, nyduschad och mannen är i garaget. Tror jag ska kika på Skånefruarna som jag spelade in igår. El läsa Se&hör kanske. Där faktist Richards kusin Stefans namn stog med.. De ni, inte illa för en fd Ålbergabo.. ;) Hehe

Kram och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0