Nattning!

Och en sussar redan sött, vela knappt ha vällingen idag heller.. :( Det som är så bra juh, då vet man ju att de får i sig även om det ätit dåligt på dagen. Och inte somnar de på tom mage heller. Fick hostmedicin han med, men det känns som att alla tre är mkt bättre. Mest när de vaknar bara. Så nu har jag baka klart till imorn iaf, vart inte riktigt som ag tänkt först så det vart lite ändring men det blir nog gott iaf!
Ska kast Stina i sängen och läsa en bok, sen hoppa in i duschen och efetr det mysa med Gustav och kolla på IDOL i hans säng. :) Där är vi lika, idol kan man inte missa!

Imorn måste jag en vända till Apoteket och bibblan, bokbussen kommer när vi är bort och så tänkte jag låna om en av mina böcker så jag kan läsa den när vi är iväg..

Och det bästa av allt är ju kvar idag, plockade ju svamp så det blir macka med stekt svamp i massor till tekoppen när mannen kommer in! MUMS

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0