Me&i för hela slanten..

Eller nja inte hela men en bit över tusenlappen iaf, och på tok för mkt enligt min man!!! ;) Men å andra sidan så är ju den pengen knappt ett däck på rallybilen och har mna otur så kör man sönder det första tävlingen.. Så vadå!  Och så skyller jag på min förstfödde som bara MÅSTE ha den röda huvtröjan med RECPECT ME tryckt på magen.. Haha undra vad han menar med det!! Men han tyckte ju den var sååååååå cool!

Lillkillen fick verktygs och monstertröjan och Stina en krontröja och vet ni.. Jag unnade faktist mig själv en jättefin kofta som jag vet jag kommer ÄLSKA! Ni får vänta tills jag fått dem med att se bilder. :))

Och TACK till alla fina som kom, ni som handlade och ni som fikade. Nästan allt fikabröd gick åt och det ska ni ha STORT tack för. För annars har ni haft en Emma som rullat fram. För den kakan är så grymt god att jag inte skulle kunnat låta bli att både ta en och två och kanske tre bitar.
Och härliga Sandra och alla underbara barn som vela vara modeller och visa upp de fina kläderna!

Sen vart det skjutsa Stina på kalas, och Micke&Sofie och Alexander stannade kvar och lekte och åt. Hämta hem Stina,laga käk och rösta oxå. Det var den dagen det, och städa innan och efetr partyt och massa disk vart det oxå.
Nu ska jag sitta i soffan och mysa och sen hoppa i säng och sussa sött!!

Kram kram.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0