Lördag!

Är det idag, och en lugn sådan. Ska skicka iväg Gustav på kalas, Ville sussar INNE i sängen och han somnade utan ett knyst. Tänk vad lite feber kan göra. :) Och nu är den dessutom inte så hög heller så det är skönt det!

Micke och mannen är i garaget så jag ska serva dem med fika och mat, idag blir det en kycklingrej som jag testat en gång förrut och den är gooooood. Så jag tänkte göra den idag, fota den och sen får ni ta del av receptet. Smidigt, sköter sig sjäv och gott!!

Gud vad kul med Tacokryddade kyklinglasangen, för det är verkligen MÅNGA som testat det receptet! Skulle vara skoj om ALLA som provar recept, lägger in en liiten kommentar. ag är iaf själv sådan, att hittar jag ett recept när jag googlar el på nån blogg. Kikar jag ALLTID efter kommentarer för att se vad andra har tyckt och om de har gjort på nått bättre sätt. Tillsatt el tagit bort någe!

OCH KOMMENTARER ÄR JU ALLTID SKOJ!!! ;))

Nehe, nu har jag inte tid att sitta här mer!

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du vet ju att jag tycker den är såååå god:)

2010-09-12 @ 00:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0