Jaha, sängen snart då!

Och jag har läsning, de tre sista böckerna av Roslund/Hellström (Tror de hette så författarna) Och de är gryyyyymt bra och äckligt grymma och råa med. Oh jag längtar!

Gustav fick ju papper om att sälja jultidningar, han var en aning fundersam först om hur dt funka och så. Men sen vart han ELD och LÅGOR och nu jäklar ska han sälja till sig ett Wii el pengar till ett iaf. Så om nån vill handla, säg till!!! Så blir han glad min lilleman!

Var till Norrköping idag, köpte jättefina och bra jeans till grabbarna för 49!!kr :)) De hade 50kr rabatt på alla barnjeans och dessa med mudd nertill kosta bara 99kr, det kallar jag klipp! Skulle velat ha sådana till mig själv också och då gärna för samma slant.. ;)

Sen var det bokbuss idag så nu har vi lånat en stor påse med böcker åt oss alla, nja inte mannen då. Det är LYX tycker jag, att kunna låna böcker! Och jag är så glad att mina ungar älskar att läsa,bläddra och lyssna, det finns inget bättre sätt att lära sig!

Jag är fortfarande snorig, el tä så nu har min älskade Menthol nässpray åkt fram och används 3ggr per dag, INTE mer, jag lovar! Ska inte bli beroende den här gången.. Jag vet, jag har sagt det VARJE gång!
Men men.. E ju så skönt att kunna andas med!

Nu ska jag fixa lite goda mackor och te!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0