Haha Förbjudet var det!

Men vafan.. Jag har väll aldrig lytt förr!!! ;)

För i veckan ringde de från SN och vela ha med Richard på firarsidan, lite kort och en telefon intervju.. Han beskyllde mig för att ha skickat in men NEJ, faktist inte! Antingen är det nån annan, eller så har de kollat upp det själv på någe vis. Och jag fick INTE säga nått och inte lägga ut nått på bloggen, men nu är det för sent! :)

Ni ser att de skrivit Pappa till tre som rubrik på andra bilden va? Hon berättade även att hon hittat och läst min blogg så undra sa en flundra om det inte kan komma därifrån!?!

Nehe, trodde man skulle kunna länka hela repotaget men den fanns inte med på deras hemsida.. Hm, och det är svårt att få med texten på kort...
Men han verkar ju sagt rätt namn&ålder på alla barn och MIG, rätt på hur länge vi varit ihop OCH gifta (impad)!!!



Så, bort med frullen nu!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahaha vilken linslus han är:)) Hoppas kvällen blir trevlig:)

2010-09-24 @ 10:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0