Godmorgon!!

Haha pratade nyss med min man, och fick veta en rolig sak.. Men mer säger jag inte!
Elakt va?? ;) Nu får ni vara nyyfikna ett tag till, ända till slutet av veckan.

Har käkat frulle med lilleman, eller käkat och käkat. Han har ätit och kletat ner ALLT med macka och kaviar som är hans ny favvo. Och sen har jag försökt att få i mig en tekopp och en macka men han bara ställer sig upp hela tiden så jag blir mest sittandes där som en vakt! Men han ska ju snart gå och sussa så då ska jag passa på och hoppa upp i soffan och dricka en stor kopp te i lugn och ro.

Men EFTER att jag målat de två sista fönstrena såååklart. Mannen hade visst sagt på jobbet igår, nått om att det skulle vara skönt att åka hem och se att alla fyra fönsterna var klara. MEN att jag säkert bakat nått (att lägga i frysen) och sen fått lov att lägga ut det på bloggen... Hahaha så rätt han har!! Tror han känner mig efter 13år.

Hoppade babysången och frullen nere vid kyrkan idag, Ville snorar och då är det bättre att vara hemma. Vill ju hellst ha alla skapligt friska till på måndag. Gaaaah om en vecka ligger vi och solar och badar hela dagarna! HÄÄÄÄRLIGT!!!

Nehe, duka av och sen plocka undan lite. För städar det gör man ju jämt, känns det som iaf. Undra hur det blir med den saken när man börjar jobba?!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0