Det finns en blogg...

jag fastnat för, känner inte tjejen som skriver. Utan hamnade där genom en Richards kusins, tjejs blogg.. :) Invecklat!
Men iaf, så skriver hon bra! Hon har två små ursöta tvillingpojkar så man har följt hennes väntan efetr sina barn och allt där till och nu skriver om hon vardagen.. Och hon skriver så ärligt!! Hon står för att det ÄR jobbigt, att tårarna kommer både av glädje och trötthet, om kärleken till sina barn och sambo och djur.

Nu har hon ett projekt på sin sida för att hjälpa ett barnhem i Bangladesh.. Det är hennes svärföräldrar som varit med och byggt upp det, så det är verkligen till dom 70 barnen pengarna kommer gå!!!

Så nu tänker jag iaf vara med att skänka en liten slant, många bäckar små ni vet! Så nu tycker jag att ni kanske oxå kan ställa upp och undvara några kronor! :))

Hennes sida är iaf.. viskablifyra.blogspot.com 
Och så ligger inlägget under Sträck ut en hjälpande hand!

Om inte, så har hon trevlig läsning! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tusen tack till dig, jag blir alldeles rörd!



Du kan sätta in pengar på Handelsbanken kontonummer 403391628 clearingnr: 3300



Varma häslnigar 6 ett stort tack / Sandra

2010-09-07 @ 10:33:12
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej!



Jag vet inte om du har sett men jag har lagt ut fel clearingnummer, dum och virrig som jag var! Det rätta är: 6208, INTE 3300. Troligen så säger banken ifrån då clearing och kontonummer inte stämmer.



Mvh/ Sandra

2010-09-09 @ 19:34:41
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0