Dåligt med uppdatering!!

Jaaaaa jag vet!!!

Men jag har haft fullt upp, det har firats mannen som fyllde 30år igår. Fast vi hade släkten här i fredags, smörgås tårta och kladdkaka bjöds det på. Lite gott att dricka och trevligt var det!!
Tusen TACK till de som kom och Fin FINA PRESENTER VAR DET.. :)

Sen igår var jag på loppisen i Ålberga, det var massa kläder och mkt mer folk mot de andra åren! Så himla KUUUUL och vi slog rekord.. :))
Jag är suuuuper nöjd, för jag köpte en jättefin Didrikson overall till Ville i strl80 som kommer funka hela långa vintern. Sen typ oanvänd ut och för en billig peng! Nöjd?
Jaaa bara förnamnet! Sen vart det en tröja till Gustav och jeans till stumpan och 3 tröjor till fasters gos oxå.. Och just ja, jag köpte faktist med en tröja åt mig själv. Som jag faktist drog på mig på en gång och använde på Ladies Night som jag och grannen var på igår kväll.. Och det var verkligen en bra present jag fick av dom. SNYGGA killar,roligt,bra musik,bra dansare ja allt vad en tjej önskar sig! Eller nja, det hade ju inte  varit fel att haft de liiite närmare som tjejen som fick komma upp på scenen och bli masserad och ompysslad av BROLLE!!! Mmm den killen är inte att leka med, vilka ögon!
Elller som Gustav sa imorse när jag sa vilka som varit med, jaha den där Stenmarck som ni tycker är såååååå sexig? haha

SÅ SUPER DUPER STORT TACK VICKAN ATT JAG FICK HÄNGA PÅ!!

Nehe, jag har verkligen INTE tid att sitta här, har faktist inte ens börjat packa än.. :( Och vi drar mot Arland inatt vid typ 01.30 Sista maskinen med tvätt håller på!

Så vi får höras lite senare.. :)

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0