Bakat å bakat!

Men shit vad nöjd man är över sig själv med 116 bullar och 51 frallor, och 2 äppelkakor. Ätit några och sen svisch in i frysen! ÄLSKAR att ha nybakt hemma!!

Sen då, nja han inte så mkt mer idag. Bakning tar en jäkla tid med all denna jäsning och gräddning hit och dit. Lite dammsuget vart det, och sen fredags pizza med barnens farmor&farfar. Mums vad gott!

Smaskigt va????!!

Var med Gustav till grannen innanför och sålde jultidningar och han var helt lyrisk när han gick därifrån för de köpte 5st böcker. Jag hade sagt till han innan att han inte skulle bli ledsen om de inte vela köpa. Så så många var ju toppen för han! Han räknar och räknar, redan kommit upp i över 2100kr och kommer minst tjäna 600kr tror jag det var.
Kul att han går in för det, även om han är ung så är det bra att man lär sig att tjäna lite egna pengar. Det tränas ju både räkning,stavning och sånt oxå och framförallt att VÅGA knacka på och fråga om man vill köpa.. :)

Kul, jag älskade själv att sälja! Brukade bli från alla jultidningar och panda och sen gjorde vi ju egna brevpapper mm och sålde.

Imorn zonsamandrag, som Richard ska följa med Gustav på och jag och de minsta ska till Jessica på Blingoparty! Sen ska vi ÄNTLIGEN! träffa Tessa och Pelle och barna igen. Var alldeles för länge sedan juh.. :)

Men nu ska jag packa fram fotbollsgrejorna, för det klarar INTE mannen min av! 

Kraam! 


Kommentarer
Postat av: Karin Persson

Kommer du ihåg tidningen Kaninexpressen? Jag tror att jag fortfarande har något ex. kvar i fall att du blir sugen på att sälja =)

2010-09-03 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0