Tröttmössa!

Det var en skön promenix, kallt men skönt kallt på nått vis.
Lilleman höll inte riktigt med, han blev arg och ledsen på slutet och höll nästan på att somna fast klockan bara var strax efter tio. Så snabbt in och värma på lite mat åt han, men medans det var i micron så somnade han i min famn. Mitt i all gråt och skrik så bara slocknade han!
Så det fick bli att lägga ner han i min säng istället, var väääldigt länge sen han sov inne. :)

Nu är det soligt och fint ute, jag har hängt tvätten som jag visst glömde igår i maskinen. Märkte det nu när jag skulle lägga in mannens jobbarkläder som han nu tar hem och tvättar.. :( Att den var ju redan full med ren tvätt.. Minne, jag har tappat mitt minne! Hehe

Men iaf, så är den hängd nu!
Plockat undan lite och ska diska. Sen ska jag slå mig ner och kika i min Se&hör jag fick igår. Men då lär väll lilleman slå upp sina blå och vara hungrig kan jag tro!

Kraaam så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0