Trååkigt..

När mannen jobbar över, även om han brukar va i garaget men han e ju hemma iaf!
Men snart kommer han nog hemåt hoppas jag, och så kan han jobba över alla dagar i nästa vecka för då är vi i Falun och hälsar på! :)

Och jag borde börja packa lite kanske.. :( Men det får bli imorn det! Orkar inte just nu, iaf inte om det ska bli kallt och snö och sånt för då blir det ju så mkt packning. Men men..

Ohh vad jag längtar till Ullared!!!!!! :)) Snart,snart.. Kikar på deras blogg titt som tätt och nästan varje gång så ser man nått som man vill ha! Älskar att gå där inne och fynda,trängas,fika och kika på folk.. Men snart Vickan så startar vi bilen vid 04 och drar mot fynden!

Nehe, nu ska jag kika om mina barn slocknat el vad de har för sig i sängarna. Stina brukar kunna smyga dit massa leksaker och skit så hon knappt får plats att sussa sen. Men hon är nog trött efter gympan nu!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0