Tidig lördag!

Mannen och Gustav skulle ju på rally, och det där med kläder är ju inte riktigt deras grej. Eller jooo om Gustav skulle fått bestämma skulle han varit skitsnygg uti skogen,rockig och cool MEN han skulle tröttnat efter 30min för att han höll på att frysa ihjäl!
UNGAR!!! ;)

Men nu fick han varma och bra kläder, och en påse med ännu mer kläder. Några påsar med jultidningar som han skulle ge till några som köpt och sitt Ds ifall han får tråkigt!

Vi andra sitter och väntar på att klockan ska bli efter halv10 så vi kan dra till Maxi och kika runt lite och FIKA, det viktigaste enligt Stina. Jag skulle vilja hitta ett par jeans till mig. Hmm, men det brukar bli att jag kommer hem utan. Vi får se!

Men men, nu ska vi börja klä på oss!

Kram och ha en underbar lördag!

(Just ja hur varmt brukar ni ha inne?)


Kommentarer
Postat av: Maria

Över 21 grader blir det tydligen betydligt mera kostsamt, någon magiskt gräns där då de krävs mer energi för att få mer grader. Men när det e riktigt kallt vill jag ha riktigt varmt å bruka ligga runt 23 grader - det är myyys :)

2010-10-23 @ 09:58:20
Postat av: Snål Pär

19-20grader... Man kan alltid ta på sig raggisar om det krisar.

2010-10-23 @ 16:51:05
Postat av: Marro

Vi har en HP, ni då?

2010-10-23 @ 20:08:24
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Mattis

Stadiga 22 grader. Förutom i badrummet där golvvärmen är på max hela tiden! :)

2010-10-24 @ 06:43:37
URL: http://garaget.org/nemooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0