Slöar och smaskar AfterEight!

Inte så smart, för det är INTE nyttigt men vafan e ju så sugen!?
Får springa järnet runt på Busfabriken imorn men grannen och våra små raringar.. :)
För dit ska vi och härja runt imorn, ska bli skoj!  Men det törs jag inyte säga till Gustav och Stina för då kommer de bli såååå avis. Men det kan vara bra för lilleman att få åka dit utan dom en gång oxå.

Åhhh ibland kan man bli så himla glad! Tack SötaSandra för det du skrev till mig om att du gillade recepten jag lägger ut och att jag var din "vardagshjälte", haha kul att du blir inspirerad och tycker det är roligare att laga maten. :)) Och bäst av allt, att ni tycker recepten är bra och smakar gott såklart! :)

Så nu är det bästa att jag ror fram lite mer recept att dela med mig av! 

Men nu ska jag kika på House!

Kraaam!
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Emma - du är för söööt! ja du räddar ju mina vardagar med lite recept.. såå fort jag börjar stressa lite på eftermiddagen, tankar om att jag ska hämta barn på dagis, handla och om vad jag ska hitta på att laga för mat så går jag ju in på din blogg för att kolla läget.. och alltid får jag med mig lite feelgood känsla, ny energi och ibland ett super bra recept! Kan inte bli bättre ju.. Kramar i massor till dig!

2010-10-20 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0