Slö dag!?

Idag vart det inte mkt gjort mer än att vi var på sången, innan vi hämtade hem de andra busarna.. :) Pratade med Försäkringsbolaget om vi fick lov att ändra att vi inte eldar mer.. Men icke, det spelade ingen roll så länge man hade skorststen.

Så praade jag med kommunen, och det skulle inte vara några hinder på min ansökan om vårdnadsbidrag. Ohhh nice! Så då kommer jag vara hemma till efter sommaren! :))
Härligt,härligt!!!
Jag kommer jobba nu vid jul och sen lite helger, för bara 3tusenlappar i månaden är INTE att hurra för!

Åhh vad jag ska njuta, hela våren och sommaren!
Men det ska bli skitskoj att jobba lite extra oxå. Träffa lite folk,jobbarpolare poch tjäna lite pengar sååklart. Där har man fördel med att jobba inom handels med helger och ob.

Nehe, nu ska jag fundera ut nån mat till idag och efterrätt för Stina fick post idag och hon har ju visst namnsdag. Tur mormor har koll!
Hon heter ju Aminda i andra namn men det finns inte så vi firar på Amanda!


Grattis Stumpilumpan! :)

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0