Nu börjas det... :))

Jag har ju påpekat att lilleman inte pratat så mkt, men iofs har vi nog varit bortskämda med de andra två.. Men nu JÄKLAR!
Nu rasar orden ur mun på han.
Bara idag har han börjat ordentligt med Stina och Gustav, sen ska vi se... Mamma,pappa,hej,tacktack,ticktack,hejdå,farfar (fafa) titta,där,ä dä?,  och säkert massa till som jag inte kom på nu när jag skulle!

Hääärligt!!! Är det iaf, för det finns inget sötare än när de börjar prata. Och man står där som ett fån och inte fattar och de tjatar ordet om och om igen. Tillslut så kollar de på en som att man är dum i huvudet typ. Och så när man väl kommer på vad det var de menar så är det ju SJÄLVKLART!

Haha :))


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jennie är bäst då? Tjata lite på han igår ju.. Öva in det tills på söndag tycker jag allt!

2010-10-15 @ 11:32:58
Postat av: Mattis

Tyvärr så har han redan sagt "Tias är bäst" på semestern! ;)

2010-10-15 @ 13:28:01
Postat av: Jennie

Har du lite livlig fantasi nu mattis? ;)haha

2010-10-15 @ 14:37:31
Postat av: Sandra

Sötis Ville! Han kan väl läsa nu med va? ;)

2010-10-15 @ 15:18:52
Postat av: Lauritskatarina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-12-20 @ 09:41:34
URL: http://lauritskatarina.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0