Lördag!

Och de stora pojkarna har dragit på rally i Katrineholm, jag och de andra två ska vara hemma och mysa lite. En snabbis till Ålberga bara och köpa några småsaker, för ikväll ska vi på 30års partaj! :))
Igår var ju jag och Sandra på mässan, mkt och kika på men det vart inte mkt shoppat. Typ inget mer än en sak jag såg i en tidning för ett tag sen. Otroooooligt smart!
NODRIP
Ett liten grej man sätter på pinnen,glasspinnen som samlar upp det som droppar. Perfekt till en liten kille som inte äter en kall glass så fort än. Hade ju varit super i sommar juh!

Sen vart det ju en hel del gratis provapå grejor, muggar,våtservetter,blöjor mm som fick hänga med hem! Så TACK söta Sandra för en underbar dag!!

Sen hem och iväg till Jennie och Mackan och inta en fredagspizza! Mums vad gott och så lite fika på det. Trevligt värre, och Gustav fick ÄNTLIGEN sälja jultidningar till dom och har ju kommit upp i sitt mål. Så nu är det bara att fylla i alla papper och skicka iväg grejorna!
Mitt jobb kvar med andra ord..

Nehe, affären var det!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marro

Haha, yes det är visst samma som dina ser jag nu :D

2010-10-09 @ 18:12:37
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0