Hemma!

Hos mor och far!
Resan gick super, Ville sussa hemifrån till Köping då han vaknade till när jag beställde lite till Mcd luckan.. Maaaat, det missar han INTE! Så han satt och mumsa strips i några mil och kikade på sina syskon som lekte med några djur i baksätet.
Inte minsta gnäll! :))

Sen har vi ätit och fikat, pappsen fick sin tosca långpanna i för tidig farsdagspresent och den fick godkänt! Lagt barna och vilat, och nu hänger jag vid tvn. Eller ligger, Johan och pappa skulle ha tvn i vardagsrummet för att kolla på fotboll så vi fick ta den i sovrummet.

Imorn ska jag träffa mina brudar, några av dem iaf! Ska som vanligty bli UNDERBART roligt! Och träffa Matilde och Truls hoppas jag vi hinner klämma lite på med. Bebisgos e ju inget man säger nej till direkt! Mmm Mys.. :)

Nehe, nu börjat tvn!

Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0