Godmorgon i kylan!

För idag var det lite kallt, frös om nästippen och var glad för att mössan var på! Men nu är den ena i skolan och den andra på dagis.
Ville och jag har mumsat skinkmacka och nu ska vi snart ta en härlig men säkert kylig höstpromenix med grannarna och sen har jag några MÅSTEN jag måste göra.
Har fått lov att lägga in komihåg på mobben så jag inte glömmer, börjar nog bli gammal. Haha

Var ju på simskolan igår, och det var nog perfekt att Gustav fick byta grupp. För igår lärde han sig ryggsim och att kunna slappna av helt och bara flyta.
Och Stina var grymt duktig med, simmade flera varv i stora bassängen. Jag badade faktist oxå och åkte rutchbana, men jag förstod nu vad barna menade med att den var tråkig. De vi hade utomlands var grymma mot de här!

För att barna var så duktiga och gör sånna snabba och bra framsteg så festade vi till lite en onsdag på en sån här!

Helt okey för att vara en rulltårta, men hade varit godare med grädde i. men vad gör man inte för den goda sakens skull, fast snålt att de bara skänkte 1kr.. :(

Nehe, på med lite varma kläder då!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0