Ensam i soffan!

Fredag och allt, Stina och lilleman sussar sött och Gustav och hans kära far ligger och garvar ikapp åt Macken och den sjuka humorn.. :))

Jag kikar på IDOL sååklart, men vafan vad håller Olle på med. Inte alls bra låtval, men han e ju såååå bra. Oh nu är det coola finskans tur och hon är oxå grym!

Svampen är rensad och jag är sååå sugen på att plocka mer imorn, pizzan är uppäten och båda bakverken provsmakade. :) Och jaaa ni ska få recepten, för de var helt klart GODA. Den ena var snuskigt god, så jag ångrar nästan att jag bakade dom för nu kommer det slinka ner fler itan min vetskap och lägga sig där de inte ska lägga sig.

Appropå det så sa Gustav till Ville igår att han hade tjocka,mulliga lår. Och de har du nog ärvt av din mor! Hmm tack,tack.. ;)
Gustav säger så mkt sjuukt nu. Är skapligt kaxig och lite uppkäftig ibland, sen så vänder det totalt och han är världens snällaste lilla ponke!
Men det är väll så, alla åldrar har sin charm!

Just ja, fick sms idag att Jultidningarna har kommit. Impad, snabbt jobbat juh för de fick beställningen i onsdags! Så nu är det bara att hämta hem,sortera och dela ut kvar!

Hm, kom precis på att jag ju har en öppnad vinlåda i källarn kanske skulle ta mig ett glas.
Ja för sjutton, det gör jag, varör inte lixom?!
Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja men självklart vännen! Skål på dig!! Kramar

2010-10-15 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0