Appropå...

Var ju på Houseoflola party igår hos grannens fina syster. Ohh helt underbara vuxenkläder, skitfina rent utsagt! :)
Lika fina till vardags som till fest, mjuka och sköna. Skulle gärna byta ut hela min garderob mot dessa, alla matchar alla. MEN, såklart så kostar de ju en del så det kommer jag ju inte göra. Men några godbitar vill man ju iaf ha och för mig, som redan innan bestämt mig för två saker till herr Gustav så ångrade jag mig totalt när jag såg denna klänning!! 


http://www.houseoflola.se/images/productimages/L1912.jpg



Oh jag läängtar tills den hänger i min garderob, eller ännu mera till jag kan använda den!

Gå in och kika ni oxå, på deras underbara kollektion!

www.houseoflola.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0