Uppe,seg och lite bakis!

Hur fan orkade man dricka som man gorde förr i tiden?
Nu blir man smått onyker fort och sen bakis varje gång.. Fast iofs fick jag nog i mig ovanligt mkt igår. 5cider,2 white russian och en cosmopolitan och så lite avv årets Saffranglögg när vi kom hem till Marcus lägenhet och spelade Buzz..

TUSEN TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL!!!
Vi åt på La Uva i Norrköping, tapas så det vart många små rätter.
Skit gott!!! Mkt folk och trevligt.. Och till råga på allt så underhöll serverings personalen med sång och gitarr.. Härligt!!
Sen vart det en vända till Black lion och lite drinkar innan vi begav oss hem te värdparet och spelade spel.

Men lite bakis är man allt, seg!!
Och Gustav var arg imorse för att inte frullen stog på borde när ha tyckte den skulle det.
Så han tog min mobbe och ringde till både Mattis och min mamma och berättade hur SYND det var om han som höll på att svälta ihjäl för att vi var bakis och inte orkade gå upp... hahaha

Men nu har han fått mat, barnen har gett deras pappa present en fin cardigan från Jack&Jones. Förtillfället min favvo killaffär för de har en grymt bra expedit där, som är urtrevlig och hjälpsam.

Sen ska vi baka daimtårta och bara mysa!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: cajsa

stackars Gustav!!!!;) inte ska han behöva svälta på morgonen;) hihihi!!!

kram på dig bakis emma

2010-11-14 @ 11:09:59
Postat av: Fernando de Paz

tack för dinna vackra ord vi ses igen på la Uva

2010-11-15 @ 11:14:16
URL: http://www.tapasbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0