Tisdag idag...

Och inget planerat alls, skickade far att köpa lite finbetong åt mig så jag ska snart gå ner och gjutna lite! Ohh det är skoj det.. :)
Villemannen sussar sött i vagnen,Gustav och Stina leker med järnvägen och lego på samma gång, mor lagar mat,Mattis ska dra och jobba,papps tittar på och gnäller över att jag har datan på matbordet och Johantoan jobbar..
Igår var jag på IKEA och shoppade lite smågrejor, men hittade massor som jag VILL ha. Men nu var vi ju där för att köpa soffor till mina föräldrar och en matta som jag lurade på henne. Nu ska vi bara komma på hur det blir bäst möblerat, och att jag ska få ta bort allt de inte behöver ha framme.. ;)

Hittade så fint tyg, så nu ska det bli nya gardiner,kuddar och sånt i vardagsrummet..

Så nu blir det lite grönt i vardagsrummet med istället för de röda detaljerna..
Och lite annat smått och gott, ni vet servetter,toaborstar,ljushållare,filt mm


Har ju letat efter muggunderlägg i filt och hittade det på Village i Falun för 15kr styck, så det hade jag tänkt åka in och köpa ett gäng MEN nu hittade jag dessa..

stolsdynor för endast 7kr styck.. Som jag ritade ut cirklar på och klippte ur!

Så nu vart det istället 17st för 14kr.. Som hittat och minst lika fina, några med hål i och några utan!


Neä nu kliar det i fingrarna så nu ska jag börja pyssla lite!! :)

Kram på er!!!

(Haha jadu Vickan, undra jag om min man kommer gå med på det.. Kan den bo hos er då??? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0