Tisdag, en snöig tisdag!

Ska snart ge Ville lite lunch, hungrig och trött men inte konstigt när han slog upp de blå strax innan
05.. Och sen somnade de ju inte om!
Sen ska vi stoppa in oss i bilen, måste till apoteket och tänkte sätta in jultidningspengarna så blir jag av med nått på min lista. Som tur var ligger det precis vid parkeringen så då kan barna sitta kvar i bilen. så Stina slipper gå ur, och Ville med för han lär ju sussa sött..

Vi ska ju ändå och hämta Gustav så bäst att passa på!
Och vi får INTE glömma att köpa fågelfrö för nu skäller barna på mig och snart ger de sig på mossan på min krans. :(

Började pyssla lite efter frullen, fick för mig att göra om tittskåpen/tavlorna i köket som sett likadana ut sen vi byggde köket. En klar, så nu ska det bara funderas ut vad jag ska gör i de andra två.. Hm!

Är alldeles vitt och fint ute, men det smälter nog snart! Tyvärr, jag tycker det är fint jag, och ska det vara vinter ska det vara VINTER!

Kram på er och kör försiktigt på vägarna,  för ni har väll vinterdäck?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0