Snart,snart!

Är det uppstigning! Klockan kvart över 3 inatt plingar klockan och sen bär det av mot härligheten eller dårhuset som mannen skulle kalla det.
Men det dårhuset ÄLSKAR jag!!!!
Så där kan ni stänga in mig om jag blir tokig.. Haha
Men se till att fylla på pluskan min bara.

Var en vända till maxi, köpte en liiiten present som jag postade till en av ER,hämtade ungarna och sen hem och då kom mor och far!
Simskola, så nu simmar båda skaplig ryggsim med! :)

Nu ska jag fixa en kopp te och sen blir det att hoppa i säng..

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskar er en toppen fin dag i shopping paradiset.. Hoppas ni gör många fynd! Hälsa din fina resekamrat! Puss & Kram

2010-11-18 @ 07:57:02
Postat av: Sandra

Åh vad kul, jag vill också åka till Ullared! :) Shoppa loss vilket jag inte tvivlar på att du inte gör ;) haha!

2010-11-18 @ 20:21:24
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0