Mysigt med strömavbrott, MEN...

Inte på en tisdag och inte så jag missar Bartendernskolan juh, missar Vanita.. ;) Men det finns ju på nätet, så det löser sig!
Men visst är det mysigt, när det snöar,är kolsvart,massa levande ljus,helt knäpptyst eller nja mannes snarkningar iofs, bädda ner sig redan före 21 och läsa.. Underbart!

Men den kom tebax vid 23, precis då min tv slutade.. :)

Stinastumpan är feberfri idag :) Så hoppas det håller i sig så hon kan gå på simskolan ikväll och till dagis imorgon. Och att ingen annan får feber såklart!

Det är vitt ute, men blött och fruktansvärt halt! Kan det inte vara några minus istället så det ligger kvar, är ju så vitt och fint. Vi har precis setat och kikat på våra små fåglar, de vart så glada nu när jag äntligen kommit ihåg att köpa fågelmaten.
Ville gillar att sitta och kika i fönstret, och idag sprutade nya ord hur han. Bil,pippi,lampa,knacka och ett till men nu kom jag inte ihåg vad det var. Det tar sig.. :)

Nehe, nu ska jag göra nått.
Men jag vet inte vad..

Kram på er!!

(Sandra, ljusstaken gjorde jag i en sån stor glasslåda typ 3 el 5liter från Willys och sen satte jag ihop mjölkpaket, sånna 1½liters till fördjupningen. Inte alls svårt men man måste sätta på nått ovanpå så det inte flyter upp. Det fixar du nog galant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0